Legyen szó nyomtatott anyagokról vagy digitális megjelenésről, a vizuálisan erős és következetes kommunikáció nemcsak vonzóbbá teszi a vállalkozásod, hanem támogatja az elköteleződést is. Egy jól megtervezett grafika nem csak figyelmet kelt, hanem nyomot is hagy.
Egy vizuális üzenet nemcsak figyelmet kelt, hanem érzéseket is közvetít. A márkád minden felületen üzen – legyen az névjegykártya, plakát vagy közösségi média jelenlét. Ha ezek önazonosak, stratégiailag átgondoltak és stílusban is harmonizálnak, könnyebben építenek bizalmat, és valódi kapcsolódást tesznek lehetővé.
Célom, hogy ezek a kreatívok ne csak jól mutassanak, hanem valódi értéket hordozzanak, érzéseket keltsenek, és őszintén tükrözzenek téged.
Akár új kampányra készülsz, akár szeretnél hitelesen megjelenni a külvilág felé – segítek kialakítani egy olyan vizuális világot, amely következetes, letisztult és könnyen szerethető.
Legyen szó nyomtatott anyagokról vagy digitális megjelenésről, a vizuálisan erős és következetes kommunikáció nemcsak vonzóbbá teszi a vállalkozásod, hanem támogatja az elköteleződést is. Találd meg a leginkább hozzád illő kreatívot és kérj időpontot a díjmentes, 30 perces konzultációra!
NYOMTATOTT Kreatívok
Névjegykártya, boríték, levélpapír, szórólap, plakát, molinó, roll-up, megállító tábla, citylight, óriásplakát, bemutatkozó anyag, jegyzettömb, mappa, dosszié, ajándékutalvány, árlista, katalógus, brosúra, termék címke, csomagolás, egyéb marketing anyagok
Digitális anyagok
Közösségi média poszt- és hirdetésgrafikák, E-book, prezentáció, ingyenes csalitermék PDF formátumként, E-mail aláírás, social media borítóképek, arculati kézikönyv, Feed tervezés – Instagram vizuális rendszer, highlight ikonok, mockupok, egyéb online marketing anyagok
Három lépésben eljutunk a vizuális megjelenésed végső formájához – az ötlettől a végső kivitelezésig támogatlak a folyamatban. Foglalj időpontot egy díjmentes konzultációhoz!
Foglalj időpontot egy kötetlen, 30 perces konzultációra, hogy átbeszéljük mire van most igazán szükséged.
Konzultáció során megismerem a céljaidat, értékeidet, majd ezek alapján elkezdem megalkotni a megrendelt anyagokat.
Az elkészült anyagokat finomhangoljuk, és a végén olyan vizuális megjelenést kapsz, ami tükrözi a márkád lényegét.
Az ARTIGMA alkotójaként a vizuális történetmesélés számomra túlmutat a képernyőn. Legyen szó online vagy nyomtatott megjelenésről, hiszem, hogy minden grafikai elem hordoz valamit abból, aki vagy. Egy gondolatot, egy értéket, egy érzést – amit színekkel, formákkal, tipográfiával lehet elmondani ott, ahol a szavak kevésnek bizonyulnak.
Az online térben a márkád mozgásban van. Itt a vizuális egység és a tiszta kommunikáció teremti meg azt a bizalmat, ami alapján az emberek kapcsolódni tudnak hozzád. A nyomtatott anyagok ezzel szemben lelassítanak. Időt és teret adnak annak, hogy a márkád kézzelfoghatóvá váljon. Itt a részletek nem elvesznek, hanem mélységet adnak.
Én mindkét világban otthon vagyok. Türelemmel és szakmai alaposággal vezetlek végig azon az úton, ahol a márkád vizuális megjelenése felismerhetővé és szerethetővé válik. Számomra a grafikai tervezés nem csupán forma, hanem érzés, történet és jelenlét. Akár képernyőn, akár papíron.
Egyedi márkatörténetek megálmodott víziók mentén. Mindegyik egy szelet abból, ahogyan én látom a márkák világát: a tudatos márkastratégiát, a vizuális megjelenést és a rendszerszintű működést.