Egy vizuális anyag, akkor működik igazán jól, ha egyszerre esztétikus, funkcionális és kivitelezésre kész. Legyen szó kampányról, prezentációról vagy nyomtatott eszközökről, a pontos tervezés nemcsak professzionális megjelenést biztosít, hanem időt és költséget is megtakarít.
A közös munka során nem csupán kreatív koncepcióban gondolkodom, hanem figyelembe veszem a technikai paramétereket, gyártási folyamatokat és a márkád arculati keretrendszerét is, hogy minden megjelenés üzletileg is működőképes legyen.
Vállalati szinten a vizuális kommunikáció nem lehet esetleges. Minden egyes megjelenés – legyen szó belső anyagról vagy ügyfélkapcsolati pontról – a márka hitelességét erősíti.
A professzionális grafikai tervezés segít egységbe rendezni a vizuális elemeket, illeszkedve a már meglévő arculati szabályrendszerhez, belső működéshez és kivitelezési követelményekhez. Így a vizuális megjelenés nemcsak szép, hanem funkcionális és stratégiailag is összehangolt lesz – pontosan ott, ahol a legnagyobb tétje van. Mint a célcsoporttal való első kapcsolatfelvételnél, a márka megítélésénél és a belső kommunikáció hitelességénél is.
Legyen szó nyomtatott anyagokról vagy digitális megjelenésről, a vizuálisan erős és következetes kommunikáció nemcsak vonzóbbá teszi a vállalkozásod, hanem támogatja az elköteleződést is. Találd meg a leginkább hozzád illő kreatívot és kérj időpontot a díjmentes, 30 perces konzultációra!
NYOMTATOTT Kreatívok
Névjegykártya, boríték, levélpapír, szórólap, plakát, molinó, roll-up, megállító tábla, citylight, óriásplakát, bemutatkozó anyag, jegyzettömb, mappa, dosszié, ajándékutalvány, árlista, katalógus, brosúra, termék címke, csomagolás, egyéb marketing anyagok
Digitális anyagok
Közösségi média poszt- és hirdetésgrafikák, E-book, prezentáció, ingyenes csalitermék PDF formátumként, E-mail aláírás, social media borítóképek, arculati kézikönyv, Feed tervezés – Instagram vizuális rendszer, highlight ikonok, mockupok, egyéb online marketing anyagok
Három lépésben eljutunk a vizuális megjelenésed végső formájához – az ötlettől a végső kivitelezésig támogatlak a folyamatban. Foglalj időpontot egy díjmentes konzultációhoz!
Foglalj időpontot egy kötetlen, 30 perces konzultációra, hogy átbeszéljük mire van most igazán szükséged.
Konzultáció során megismerem a céljaidat, értékeidet, majd ezek alapján elkezdem megalkotni a megrendelt anyagokat.
Az elkészült anyagokat finomhangoljuk, és a végén olyan vizuális megjelenést kapsz, ami tükrözi a márkád lényegét.
Az ARTIGMA módszerével a vizuális kommunikáció számomra egy stratégiai kapcsolódási pont a márka és a közönség között. Hiszem, hogy minden grafikai elem hatással van arra, hogyan érzékelik a márkát a különböző érintkezési pontokon.
Az online felületeken a vizuális rendszered mozgásban van: gyors, jól strukturált és azonnal beazonosítható kell legyen. A nyomtatott anyagok ezzel szemben időt, jelenlétet és részletgazdagságot kívánnak – ott nincs lehetőség a második első benyomásra.
Tudom, milyen fontos, hogy a tervezés technikailag kivitelezhető, vizuálisan következetes, és a márkastruktúrához illeszkedő legyen. Ezért a kreatív munka során működési és arculati szempontok mentén gondolkodom – hogy a végeredmény nemcsak szép, hanem üzletileg is releváns legyen.
Egyedi márkatörténetek megálmodott víziók mentén. Mindegyik egy szelet abból, ahogyan én látom a márkák világát: a tudatos márkastratégiát, a vizuális megjelenést és a rendszerszintű működést.